Algemeen

Nieuwe Layout


Zoals je ziet heb een nieuwe lay-out en ben er tot nu toe wel blij mee, het is overigens de 6e layout sinds het begin. Ben ooit begonnen naast de standaard lay-out die tel ik ook niet mee maar ben heel snel overgegaan naar een lay-out Pressrow die ik lang gehad heb.

Dit was in juni 2007 en pas ergens in 2009 ging ik over naar een nieuwe layout, fris uiterlijk waar ik een tijdje mee door kon gaan. Ook de linken en andere toepassingen kwamen erbij zoals reclame en social media, deze heb ik iets meer dan een jaar gehad om vervolgens in 2010 met een nieuwe layout te komen.

Het was weer tijd voor een wat andere layout i.p.v. een simpele layout die ik tot nu toe gebruikte, mijn oog was gevallen op ChaoticSoul. Een simpele in bruin uitgevoerde layout waar ik helaas geen screenshot van heb. Maar deze begon me snel te vervelen en in paar maanden toch maar weer een andere, dit keer een strak ontwerp met de naam Enterprice.

Enterprice heb ik een jaar gebruikt en weer gekozen voor een ander ontwerp met dit keer werd het INove, deze beviel me achteraf niet zo en binnen know time kwam dan iTheme2 een Mac achting ontwerp die ik dus tot vandaag gebruikt heb.

De tijd zal uitwijzen hoelang het duurt voordat ik weer de kriebels en voor een nieuwe layout ga.

Hier een aantal screenshots door de jaren heen.

25-6-2007 PressRow15-6-2008 PressRow

 

Links 2007 en rechts 2008

 

 

 

 

11-8-2009 Freshy theme27-1-2011 Enterprice

Links 2009 rechts 2011

201024-12-2011 INove

Links ergens in 2010 en rechts 2011

Geef een reactie

