Algemeen

Hallo


Dat is lang geleden en sinds het nog steeds lopende debacel van de overgang naar WordPress is het bloggen via dit zooitje niet leuk meer. Inmiddels heb ik mijn andere blog geexporteerd en geimporteerd naar mijn wordpress blog.

Om deze blog een beetje levend te houden blog ik nog heel af en toe, maar niet van harte… Zelf het exporteren lukt nu even niet meer dus ben ik nog verplicht mij te ergeren aan het gepruts van de mensen achter weblog.nl.

Zal maar weer een klacht bij weblog.nl plaatsen en hoop dat het uiteindelijk na bijna 2 jaar dat het wel weer goed komt, maar ben bang dat weblog.nl een stille dood zal gaan leiden.

Geef een reactie

