Algemeen/Weblogs

Weblog.nl soap dendert door….


webstreepjelog Door technische problemen bij Amazon is Weblog.nl tijdelijk onbereikbaar. Het is nog niet bekend wanneer dit is opgelost.

Status update van webstreepjelog na de zoveelste storing.

Ja ja je leest het goed weblog.nl soap dendert door alsof het na de overgang ooit een moment goed geweest is, het inloggen gaat nog wel maar een blog die via deze site gemaakt wordt een op een kopiëren en plakken in weblog.nl blog (ook wordpress) zal nooit hetzelfde zijn als hier.

Ook een nieuwe blog aanmaken lijkt bij het schijven goed maar eenmaal verstuurt dan gebeurt er iets dat het een totaal andere layout krijgt, ben blij dat er een volledige back-up gemaakt is en geïmporteerd is in deze blog. Maar het is wel weer frustrerend een weblog die je met veel plezier en tijd heb gebouwd en aangewerkt hebt, deze plezier verdwijnt als sneeuw voor de zon en maak berichten alleen hier en kopieer het een op een naar mijn andere blog op weblog.nl.

Maar dit is al de zoveelste keer binnen een korte tijd, nog geen 2 weken geleden was er ook een probleem waardoor ik en vele mede webstreepjebloggers moeilijk kon inloggen. En de reden waarom het zo mis gaat en is gegaan wordt bijna niet gecommuniceerd, natuurlijk is het zo dat weblog.nl een gratis dienst is maar er zit een groot bedrijf achter webstreepjelog namelijk Sanoma Media.

Maar goed de zoveelste probleem bij webstreepjelog en mijn plezier om via deze dienst te blijven bloggen is toch wel verdwenen, hoelang mijn blog over Queen nog zal blijven bestaan moet ik nog over nadenken. Voorlopig zal ik de nodige Queen nieuwtjes het eerst op deze blog plaatsen en dan pas op de andere.

Hoe lang deze storing zal voortduren is nooit bekend, communiceren kunnen ze bij webstreepjelog niet. Heb en denk vele met mij niet de illusie dat er gecommuniceerd zal worden behalve de kleine berichten op twitter.

 

 

Geef een reactie

