Algemeen

RuG the return


Vrijdag 10 augustus was eigenlijk mijn laatste werkdag bij het Facilitair bedrijf van de Rijks Universiteit Groningen, door bezuinigingen moest ik weg maar bij afscheid werd mij al duidelijk dat mijn afscheidt niet voor lang was.

De 3 weken erna had ik vakantie en de tweede dag werd ik alweer terug gevraagd, mijn manager had een evaluatiegesprek met het Facilitair bedrijf over mijn werkzaamheden van de afgelopen 10 jaar. In dit gesprek werd duidelijk dat men toch de nodige problemen verwacht en of ik terug wilde, zelfs KPN die een extra man moest leveren wilde mij desnoods inhuren.

Het is natuurlijk goed voor mijn ego heb 10 jaar met meer dan 100% ingezet en dat men mij zo snel mogelijk terug wilde, voorlopig ben ik terug maar je weet nooit voor hoelang…

 

Geef een reactie

