Muziek

Guns N’ Roses reünie??


Gebeurd het onmogelijke dan toch???????

Guns N’ Roses zal toegevoegd worden aan de Rock ‘n’ Roll Hall of Fame en in kader van dit feit lijken gitarist Slash en zanger Axl Rose de deur op een kiertje te zetten voor een reünie. In Esquire zegt Slash dat de ruzie tussen hem en Rose flink opgeblazen is.

‘We willen elkaar geen van beiden naar de keel vliegen zonder goede reden’, ‘Als ik beelden zie van Guns N’ Roses, zie ik een geweldige honger en uitstraling’, ‘Met die vijf jongens viel niet te sollen. Het was gewoon rauw. Het was net zo oprecht als alle andere rock ‘n’ roll die ik gehoord heb en daar ben ik trots op.’ aldus Slash in het interview met Esquire die met enige weemoed terugkijkt op de tijd dat hij nog in Guns N’ Roses spelde.

Al jaren spreken Slash en Axl Rose niet meer met elkaar een eerdere poging tot een reünie was tot op heden niet mogelijk, maar omdat de groep opgenomen wordt in de Hall of Fame kan dit wel eens het ideale moment zijn voor een reünie.

Onlang zij Axl Rose nog ‘Ik wil het voor niemand bederven’, dus wie weet.

Bron: Leidsch dagblad

Geef een reactie

