Algemeen/Diversen/Queen

Weblog deel ????


Ben de tel kwijt maar dit is de zoveelste bericht over het wel en wee van Weblog.nl de dienst waar ik mijn Queen weblog bij onderhoud. Het is nu wel bekend dat sinds eind augustus de migratie van Typepad naar WordPress aan de gang is, en het is inmiddels ook wel bekend dat deze migratie niet goed loopt.

Niet goed loopt is wel heel zachtjes uitgedrukt anders besteed ik er ook geen 3,4 of 5 berichten aan.

Euforisch was ik een tijdje geleden toen naast het inloggen ook de foto’s en mijn archief terug was, eindelijk na 2 maand was mijn blog weer zo goed als het kon compleet. Heb alles gelijk geexporteerd en op deze blog geimporteerd (dat verklaard de dubbele berichten wordt aan gewerkt) zodat ik niks kwijt ben.

Na de euforie kwam de volgende tegenslag, je raakt er aan gewent zo langzamerhand…..

Inloggen wil wel zei het met de nodige problemen een bericht schrijven werkt ook maar daadwerkelijk publiceren kan je vergeten, in plaats van een knop voor het publiceren heb je nu een knop voor het inzenden voor review.

Klik je hierop dan krijg je de melding dat ik niet geautoriseerd ben.

Het is de zoveelste probleem bij Weblog.nl en iedere keer komt een nieuw probleem bij, klagen op het forum helpt ook niet wordt gewoon verwijderd.

Voorlopig plaats ik alleen hier de Queen berichten plus de rest, werkt de QUeen blog weer dan even copy/paste, het is een gebed zonder eind lijkt het.

Geef een reactie

