Algemeen/Queen

Een wonder


Het is een wonder sinds vandaag heb ik weer de beschikking tot mijn archief, welk archief zul je denken.
Sinds augustus toen web-streepje-log ging migreren naar de nieuwe wordpress omgeving was ik alles “kwijt”, alles wat ik in 7 jaar heb geblogd aan berichten, foto’s enz was (voorlopig) weg.

Maar vandaag kreeg ik via twitter een bericht te lezen dat het archief weer online was, dit bericht kwam niet via de twitteraccount van webstreepjelog nee via een ander weblog gebruiker.

Ik wist niet wat ik las dus ik gelijk ingelogd en een wonder geschied.

Mijn archief vanaf dag 1 was terug.

Nu nog even een back-up maken en importeren in mijn andere wordpress account dan weet ik zeker dat ik dat niet kwijt ben.

Wil je weten hoe het er nu uitziet ga dan naar…

http://queenfan.weblog.nl

Geef een reactie

