Algemeen/Queen

Het zooitje houd aan…..


Vandaag probeerde is weer een poging te wagen om na 7 weken ellende met mijn Queenfan weblog een nieuwe blog te maken, ik mag nu toch wel hopen dat er iets zou werken aangezien de nodige Queen nieuws zich opstapelt en eens moet je de stap weer zetten. De foto’s zijn nog een probleem want alle foto’s die ik sinds 2007 op de site had moet ik weer handmatig terug zetten zodra het archief weer terug is.

Ik probeer een aantal nieuwtjes te posten, in de hoop dat het een en ander goed zou komen maar nee. Het artikel wat ik schreef is hieronder te vinden uiteraard over Queen maar vergelijk het maar een met mijn Queenfan weblog en zien het verschil..

Het boek Queen Unseen van Peter Hince is inmiddels bij Amazon te bestellen en zeer beslist de moeite van het aanschaffen waard. Peter Hince was namelijk tussen 1973 en 1986 als roadie verbonden aan de band een werd later hoofd van de crew, hierdoor heeft hij dus heel veel gereisd met Queen en uiteraard meegemaakt.

Het boek is alleen te verkrijgen via Amazon

Het is je misschien ontgaan maar Queen bestaat dit jaar 40 jaar en om dit te vieren zijn de nodige dingen al uitgebracht zoals alle studio albums met extra’s.

Ook is er nu een nieuwe Queenboek te verkrijgen die de toepasselijke titel meekreeg  “40 years of Queen” en is nu alleen te verkrijgen via Amazon.

Ook zal het boek  “The Definitive Biography”van Lesley-Ann Jones de komende maand een heruitgave krijgen, dit is een goed boek en zeker de moeite waard.

Geef een reactie

