Algemeen

Weblog


Nog steeds werkt mijn weblog niet zoals hoort en momenteel ben ik aan het kijken of mijn archief te importeren is via mijn wel werkende weblog via wordpress.

Ik had al eerder een bericht geschreven maar die is op mirakele wijze verdwenen, hierdoor ben ik bang dat een bericht die ik nu aanmaak ook zal verdwijnen.

Het laatste nieuws is dat het nog steeds niet werkt en na 5 week zakt me de moet aardig in de schoenen. Zal het ooit goed komen ben bang van niet.

Ik heb wel het een en ander aangepast maar dat heeft zoveel tijd gekost dat het niet leuk meer is, simpele dingen toevoegen is een hels karwei geworden.

Het vorige bericht is dus verdwenen, hoe en waardoor kan ik niet zeggen, gelukkig heb ik een 2e blog via wordpress waar het bericht ook op staat.

https://vrienden.wordpress.com/2011/09/17/queenfan-weblog-online/

We zullen zien wat er gaat gebeuren de komende tijd….

3 thoughts on “Weblog

  1. Ik las dat het om ‘Remasterd Vinyl’ gaat,dan vraag ik me af ze ook qua geluids qualiteit dicht bij de originele opnames zijn gebleven,en niet (al te) veel hebben weggefilterd met het digitaal verwerken.
    Want dat zou zonde zijn van het gebruik van Vinyl.

Geef een reactie

