Algemeen

Eigen website.


Ik ben nu een tijdje aan het bloggen eerst via een persoonlijke blog via web-log.nl en sinds een tjd via wordpress.com. Ik doe het met veel plezier en zit al een tijd te denken over een eigen site.

Deze site zal dus ook een weblog achtig site worden, dit kan perfect aangezien je via wordpress.org het een en ander kan downloaden en installeren op een eigen webhosting. De webhosting ben ik bijna uit en zijn een aantal goedkope hostingbedrijven die een goede prijs bieden voor een goed en uitgebreid pakket met functies die ik nodig heb (MySQL database PHP enz.).

Dit lukt mij nog wel ook het installeren van wordpress op de surfer is ook niet echt moeilijk, er is een 5 minuten installatie in het Nederlands dus dat moet geen probleem zijn.

Maar ik zit met een naam, deze blog heeft als naam vrienden.wordpress.com. Dit had een reden namelijk dat deze blog onderhouden zal worden door mij als administrator en een groep vrienden. Het laatste is nooit gebeurd door omstandigheden maar heb het wel regelmatig onderhouden.

Nu ben ik opzoek naar een naam voor mijn nieuwe weblog, ik heb een aantal namen in gedachten (wil ik ook voor me houden) maar meer suggesties zijn welkom.

Wie weet een leuke naam ik hoor het graag.

Geef een reactie

