Plaat en zijn verhaal/Hitlegende

De plaat en zijn verhaal: Somebody to love feat. George Michael


Somebody To Love (Live) – Queen & George Michael

Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik ben namelijk al een tijd op zoek naar hulp. Het probleem is dat het me niet lukt om iemand te vinden die me kan helpen.

Elke ochtend als ik opsta, lijkt het alsof ik net ben overleden. Ik kan nauwelijks op mijn benen staan. En als ik daarna nog half slapend in de spiegel naar mezelf kijk, kan ik wel janken.

“Wat doet onze lieve Heer me toch aan?!”, denk ik dan. “Al die jaren heb ik in U geloofd, maar waarom doet U nou niks terug?”, roep ik wel eens naar boven. Want zelfs Hij heeft me nog nooit datgene gegeven wat ik het hardste nodig heb.

Geloof me, ik werk keihard. Dag in, dag uit, tot m�n botten er pijn van doen. Aan het einde van de maand kom ik met m�n verdiende loon thuis, maar voor wie doe ik het eigenlijk allemaal? Ik ben maar alleen en heb niemand aan wie ik dat geld kan uitgeven. En ik kan dan wel op m�n knie�n vallen en smeken dat er iemand in mijn leven komt, maar wat heb ik daar nou aan?

Sommige mensen verklaren me voor gek. Ze zeggen dat ik krankzinnig ben geworden als ze me horen klagen. “Kom op, man, doe eens normaal!”, roepen ze dan tegen me, alsof ik ��n of ander leeghoofd ben. Maar op wie moet ik d�n vertrouwen, als zelfs m�n beste vrienden zo over me denken?

Ik ben zo bang dat ik nooit de ware zal vinden. Ik red me best hoor, maar ik mo�t gewoon uit deze ellendige en eenzame situatie zien te komen. Daarom blijf ik voorlopig op zoek! Op zoek naar iemand van wie ik echt kan houden.

Nummer: Somebody To Love (Live)
Artiest/band: Queen & George Michael
Jaar: 1993
Hoogste notering in de top 40: 5

Bron: Veronica radio

2 thoughts on “De plaat en zijn verhaal: Somebody to love feat. George Michael

Geef een reactie

