Algemeen

Wordt er zo moe van….


Sinds 2004 heb ik een aantal blogs in het begin was het een persoonlijke blog via web-log.nl gevolgd door een blog over mijn favoriete band Queen. Het bloggen beviel me wel en nog steeds doe ik dit met veel plezier, al moet ik zeggen dat mijn persoonlijke blog al een tijd stil staat en er weinig nieuws is over Queen.

Naast deze blogs had ik de tijd om nog 2 blogs in het leven te roepen, eerst was er een omtrend een vriendenclub die er toen was gevolgd door een andere blog over Queen en dan nu via WordPress.

WordPress

Bloggen via WordPress bevalt me wel zeker na de zoveelste update van de beheerpagina van Web-log. De layout van de beheerpagina is van WordPress overzichtelijk en ook voor een beginnende blogger zeer goed te doen.

Met die ervaring en het aflopen van de vriendenblog wegens onderlinge problemen wilde ik een andere blog opstarten om dat gene wat mij boeit te delen met de wereld. Die blog is deze blog geworden waar je nu op zit.

Reageerders

Het is leuk om te lezen dat wat ik deel via het www ook door veel mensen gelezen wordt en ook de reacties zijn leuk om te lezen. Maar aangezien dat ik met 3 blogs, een startpagina die ik 1 keer per maand moet aanpassen en mijn priveleven het aardig druk heb komt het voor dat er fouten in een blog zit. Daarom vind ik het niet erg als ik wordt geattendeert op een fout, ik moet het vaak zo snel typen anders ben ik het kwijt of mijn kleine van 2 vraagt om aandacht.

Maar wat ik kan missen als kiespijn zijn die mensen die iets afkraken of commentaar geven op een blog omdat zij er niet mee eens zijn. Ik heb mensen die commentaar gaven op een blog niet omdat ik het verkeerd zag zoals bij een blog over Windows VS Mac VS Linux maar omdat men mijn schrijfwijze of de onderwerpen niet leuk vonden.

Mijn Blog…..

Mensen vergeten waarschijnlijk dat dit een blog is waarop ik mijn mening, interesses, hobby’s enz. opschrijf ben je er niet mee eens kan maar start dan zelf een blog.

Ik zie het schrijven op een persoonlijke blog als ontspannen en dat moet zo blijven, als ik een ingeving heb schrijf ik het op eerst via een app. op mijn iPhone en bewerk het op mijn laptop.

Hoop dat men met plezier de blogs blijven lezen en sta open voor suggesties maar opbouwende kritiek moet natuurlijk ook kunnen.

2 thoughts on “Wordt er zo moe van….

  1. Helemaal mee eens. Het is jouw blog, jij zet erop wat jezelf wilt. Daar hebben anderen niets over te zeggen wat jij op je blog plaatst. Het moet wel leuk blijven voor de blogger zelf.
    En een typefoutje maakte iedereen wel eens. Ik maak ook vaak per ongeluk een typefout in een log van mij.

Geef een reactie

