Apple/technologie/Windows

MSZune.nl


Zoals je mischien wel weet ben ik een Appleliefheber die dit “virus” opliep ergens in 2006 met de aanschaf van mijn eerste iMac, sindsdien heb ik mijn “collectie” uitgebreidt met een iPod, iPod Touch, 3x iPhone, Airport extreme, Apple TV, MacBook Pro, MacBook en mijn iMac.

Op deze blog heb ik een aantal keren een vergelijking gemaakt tussen een iPod en de Zune, het is me toen niet in dank afgenomen zeker niet door een aantal leden van mszune.nl. Zo was er ene Eric van de fansite mszune.nl in een artikel over een gerucht dat de Zune naar Europa zal komen niet echt blij want die vond dat ik ongelijk had, zijn goed recht natuurlijk.

Ik als nieuwsgierig persoon heb me toen aangemeld bij het forum horend bij deze fansite, maar zoals het hoort bij sektes is alles wat anders denkt verkeerd en dus ook mijn artikel die daar besproken is.

MSZune.nl exit….

Ik heb een tijd vertoeft op deze site mijn mening gegeven over dingen en vooral als men begonnen over iPod vs Zune, met als hoogtepunt een artikel op de site zelf. In deze bewuste artikel werd een aantal punten opgenoemt waardoor de Zune beter was dan de iPod, ik heb hier toen op gereageerd. Mijn reactie was niet vijandig o.i.d. nee gewoon feiten en je raad het al deze is verwijdert door de beheerder ene Erik Hollander.

Ik vond dit nogal een vreemd iets en heb op het forum gevraagd waarom, daarna ben ik verbannen van het forum.

Maar het “sprookje” van deze site is gelukkig ten einde mszune.nl en het forum bestaat niet meer zijn ze eindelijk wakker geworden?????

Geef een reactie

