In Concert

Symphonic Queen weer terug.


Het Noord Nederlands Orkest (NNO) brengt de Symphonic Queen weer terug op de planken, afgelopen jaar was het een tournee door de noordelijke provincies wat zeer succesvol is gebleken. Wegens dit succes  gaat de tournee nu ook landelijk vanaf september.

Ik werd door Elisabeth Brons van het NNO hierop de hoogte gesteld en ben niet beroerd om een beetje reclame te maken.

Componist en arrangeur Dirk Brossé en Nicolas de Cock – die eveneensvoor de succesvolle Symphonic echoes of Pink Floyd tekenden – staken degrootste hits in een symfonisch jasje. Uiteraard kunt u rekenen op eenspectaculaire lichtshow en de liedteksten zullen wederom wordenvertolkt door Joseph Clark, Ellen Evers en Syb van der Ploeg.

De recensies van de vorige editie was geweldig en heb maar een kanttekening Syb van der Ploeg uit zijn de kast tijd was het vals en nog steeds als ik hem hoor klinkt het vals maar dat is mijn mening.
Weet je niet of je het wel iets vind op youtube staan genoeg filmpjes en moet zeggen ziet er goed uit, doet me denken aan Queen in Concert van een paar jaar geleden met het Orkest Koninklijke Luchtmacht die ik gezien heb.

Meer info: NNO.nu

6 thoughts on “Symphonic Queen weer terug.

  1. kun je mij op de hoogte houden wanneer ze in nederland hun tour doen, en ik ook erg benieuwd naar t nieuwe album, duurt al veel te lang, geduld is een schone zaak en kan nu nog genieten van de oude muziek , die nog steeds verassend blijft

    groetjes

  2. Ik vind dat die syb gewoon terug in de kast moet en de deur op slot en er nooit meer uit halen. Die vent doet alles om media aandacht te krijgen maar is volgens mij een verschrikkelijke ego tripper. Laat zo mooie vriendin in de steek omdat ze ziek is en is dan zogenaamd niet monogaam heeft niets met relatie’s maar schrijft wel in ieder intervieuw hoe geweldig hij het vindt hoe zijn ex vriendin met haar ziekte omgaat en hem altijd steund. Sorry van zo’n vent geloof je toch niets meer. Zijn teksten hebben geen enkele waarde. Hij gebruikt mensen en laat ze vallen als hij ze niet meer nodig heeft.
    Zal binnenkort wel weer met iets nieuws naar buiten komen. Valt geloof ik op vooral jonge meisjes. Zieke geest.

    Groeten Johan

  3. Of het vals was, weet ik niet, maar één ding stata voor mij als een paal boven water: Syb werd totaal van het toneel gezongen door zijn collega-solist Joseph Clarke. Wat ’n stem heeft die man zeg! Geweldig! Als je niet beter weet en je doet je ogen diocht, klinkt het bijna alsof Freddy Mercury op het toneel staat. Die man verdient veel meer eer voor zijn inbreng in het concert en dat geldt ook voor zangeres Ellen Evers. Wat mij betreft mogen ze Syb voortaan thuis laten. Jammer dat zo’n geweldige muzikale avond een ‘topnaam’ als Syb nodig heeft om publiek te trekken. Hoewel, trekken….Chassé in Breda zat vanavond nog niet half vol. Jamer, want het was een topconcert! Een echte aanrader. Als je dit nog wilt zien moet je snel zijn, 18 september is de laatste voorstelling al!

Geef een reactie

