Queen/We Will Rock You the Musical

John Vooijs hoofdrol WWRY


Queen_512x275_tcm8204761

John_jpg_692116dDe Nederlandse versie van de Queen hitmusical We Will Rock You is bekend, de gelukkige is John Vooijs.

Al dagen heeft hij kippenvel zegt hij zelf sinds het telefoontje met producent Erwin Lambaart, hij heeft deze hoofdrol gewonnen omdat de auditiecommisie waar ook Brian May en Roger Taylor in zaten zijn versie van Bohemian Rhapsody het mooiste vonden.

De eerste show is op 21 augustus in het Beatrix Theater, maar de officiele premiere zal op vrijdag 3 september 2010 zijn waar zowel Brian als Roger aanwezig zullen zijn.

5 thoughts on “John Vooijs hoofdrol WWRY

  1. En nu lees ik Pia Douwes als Scaramouche? hmmm zie het niet echt voor me. Overigens, ik dacht dat Roger en Brian zich persoonlijk met alle audities bemoeiden? Niet in NL? Pia lijkt me “hand picked” door Van den Ende & Co en niet door Queen. Any thoughts?

  2. Nee ik zou het niet weten maar mijn ervaring met de Duitse versie is dat er enkele nummers in het Duits zijn en denk daarom dat er enkele nummers ook in het Nederlands gezongen wordt.

    Ik hoop het niet maar ben bang van wel.

Geef een reactie

