Algemeen

Goodbye 2009 hello 2010


En dat was dan 2009 een bewogen jaar voor de wereld en voor mij ook, de VS krijgt zijn eerste zwarte president. De winter is in de laatste maand van 2009 streng, de zomer was niet al te best en Amsterdam ontsnapt aan een ramp.

De ramp met een vliegtuig van Turkisch Airlines was al erg maar had erger gekund als het een paar meter later was neer gekomen de A4 was dicht bij.

Het verlies van een baby van vrienden van mij, de economie in Nederland en in de wereld zit in de diepste crisis maar komt er eind 2009 er toch langzaam uit.

AL met al momenten die gegrift blijft in de hoofden van de mens, uiteindelijk werd het voor mij een leuke sinterklaas (de eerste die mijn zoon echt mee maakt) en een kerst waar ik een MacBook Pro (waar dit bericht op geschreven wordt) kreeg van de vrouw.

Maar 2009 had nog iets in petto, de laatste week ging de gezondheid van mijn opa hard acheruit, wat uiteindelijk resulteerde in het overlijden van mij opa op 30 december 2009 om 4:45 uur.

Het zal nooit meer “eem fiev minut’n hoor” zijn, moi mienjong allez goud mienjong mooi mienjong oke dan ga ik weer mienjong zal niet meer gehoord worden, maar hij mocht na een heel mooi leven 84 jaar worden en was 60 jaar getrouwd.

Het is stil een teken dat ik oud wordt en meer en meer mensen om mij heen zullen het sterfeljke verruilen voor het onsterfelijke.

Opa rust zacht moi mienjong.

Ja het was een tubilent jaartje hopelijk bied 2010 meer plezier.

Geef een reactie

