Apple/Humor/technologie/Windows

Computerland Groningen


In mijn tijd dat ik nog een computer had met Windows bouwde ik altijd mijn eigen pc’s, was altijd leuk zoeken naar een nieuwe moederbord, geheugen, andere voeding betere grafischekaart en proseccor enz. zat veel tijd in maar ach was ook wel weer leuk.

Tot 3 jaar geleden, kocht een nieuwe moederbord, geheugen, voeding en processor ja ik ging mijn systeem upgraden. Blij dat ik was met mijn nieuwe systeem die sneller was en stiller maar dit was van korte duur, in een tijdsbestek van nog geen 6 maanden heb ik zo veel problemen gehad dat het plezier van bouwen was vergaan.

Ik ben verschillende keren terug geweest met de onderdelen tot op een dat mijn beide harde schijven kapot gingen waardoor alle foto’s die ik had verloren waren gegaan, gelukkig had ikv alles al gebackuped op een aantal dvd’s dus ik was het niet kwijt maar toch.

Computerland waar ik het spul gekocht had deed moeilijk en was er na de zoveelste keer aanrdig ziek van, ik moest een nieuwe pc kopen.

Zelfbouw had ik nu even geen tijd voor dus het moest een compleet systeem zijn, per toeval kom ik dus bij de Apple dealer in Groningen, toen nog Bossina genaamd en tegenwoordig als MacMe verder is gegaan.

Al met al ben ik dus 3 jaar lang een gelukkige Mac gebruiker, maar ik moest nog iets hebben om videobanden op mijnMac te krijgen een omvormer van scart naar USB of Firewire.

Ben bij verschillende winkels geweest en niks te vinden, had al slechte ervaringen met Computerland in Groningen maar ze hadden wel spul die ik eventueel kon gebruiken dus ik stap weer binnen en ook toen werd ik teleurgesteld door het personeel.

Dit gebeurde vandaar weer, had een vraag en kreeg weer de standaard Computerland Groningen antwoord ach ja de Mac niks is compatibel. Ondertussen zie ik in mijn ooghoek een MacBook pro staan en wat denk je van een personeelslid, dit was mijn kans en die heb ik genomen.

Mooi he die aluminium laptops he een Apple goh daar doen jullie toch niks mee, en daar stond hij met zijn mond vol tanden.

Op de weg naar buiten zie ik een man die naar me lacht en zegd die heb je mooi tuk, enmijn dag was goed.

Gelukkig zijn er genoeg goede winkels voor de computergebruiker met echt verstand van zaken en zeker voor de zelfbouwer, zoals Norrod.

Geef een reactie

