Weblogs

Oei


Druk druk druk, het leven is te kort en een dag heeft maar 24 uren maar dat is soms te kort. Sinds ik een trotse vader geworden ben staat mijn leven compleet op zijn kop, zo erg dat ik weinig tijd heb voor de verschillende weblogs e.d. om deze te updaten.

Maar aangezien ik schrijven op weblogs een leuke en rustgevende bezigheid vind wil ik hier ook niet mee kappen.

Mijn Queen weblog wordt nog wel regelmatig geupdate, maar aangezien er de laatste tijd weinig nieuws is op Queen gebied zullen er ook niet zo veer updates komen.

Deze weblog is een mengelmoes van onderwerpen die mij boeit, dit is meer intensiever maar ook wel weer leuk, maar moet hem wel onderhouden zeker als je bedenk dat mijn vader een voorstel deed om een eigen website te bouwen die we allemaal kunnen bewerken en updaten.

Hebik er weer een website bij die de nodige tijd zal vergen.

Ook mijn hyvespagina en Queen startpagina heeft de nodige update nodig, de hyves pagina doe ik al een tijd niks meer mee maar de startpagina heb ik de afgelopen jaren de verschillende linken met zorg opgezocht en verzameld.
Ik hoop dat ik de komende tijd wat meer tijd kan vrij maken om vooral deze weblog te updaten, ik zal vandaag zeker een blog schijven.

Later…..

Geef een reactie

