technologie

Firefox werkt weer


Het lijkt nu weer te werken, zal zo mijn bevindingen eens opschrijven.

Ik heb nu zo veel mogelijk getest en het blijkt nu weer te werken, het schijnt dat ik 2 corrupte cokie files had.

Dankzij Tweakers heb ik uiteindelijk het antwoord gevonden, het volgende heb ik gedaan (onder OSX)

  • Als je firefox open hebt staan klik op firefox in het menubalk en klik op afsluiten.
  • Ga naar je profilemap op je Mac.
  • Delete de cookies.sqlite file en elke cookies.sqlite-journal files.
  • Hestart Firefox.

Dit werk ook onder linux en Windows gewoon firefox afsluiten en de cookies verwijderen.

Waar de cookies zich bevinden is per OS verschillend, ik zal dit ook niet overnemen van de helpsite van Firefox maar hier is de link….

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Profiles#Profile_folder_locations

Geef een reactie

