technologie

Vaarwel Firefox


Jarenlang was firefox mijn browser, af en toe safari of op het werk internet explorer maar het grootste deel firefox tot nu.

Ik kreeg een update aangeboden naar 3.5.2 en zoals ik altijd deed installeerde ik deze update aangezien ik nooit problemen heb met firefox.

Maar vanaf deze update heb ik problemen, inloggen op wordpress, web-log, goedbegin werkt niet meer en als ik wel kan inloggen kan ik niet bloggen en krijg ik een foutmelding.

Ik heb de afgelopen dagen het hele internet afgezocht maar tot nu toe geen resultaat, het enige war men mee aan kwam is cookies verwijderen en ies met offlinestatus.

Dit heb ik allemaal gedaan maar nog niks, dus lammer na jaren veel plezier vaarwel Firefox.

Geef een reactie

