technologie

Firefox


Heb een probleem krijg een update van Firefox de browser die ik altijd gebruik voor updates van mijn weblogs.
Alles werkte zoals het hoort tot dus de laatste update, als ik een artikel schrijf krijg ik een foutmelding.

Deze foutmelding is ongeveer in de trend van dat er geen verbinding tot stand is omdat de codering gebruikt wordt niet te begrijpen is voor de servers.

Ik type dit bericht via de WordPress© app. op mijn iPhone©.

Zodra ik de kans krijgzal ik deze foutmelding eens kopiëren en hier posten zodat er iemand is die ditprobleem ook kenten eenoolossing weet.

Meer volgt…….

Geef een reactie

