Apple

OS 3.0 nu online…


Eindelijk na een aantal maanden wachten is nu eindelijk OS 3.0 voor de iPhone en de iPod Touch online. De update naar 3.0 voor gebruikers met een iPhone is gratis, hen je een iPod Touch dan kost dit €7,99.

Enkele verbeteringen die deze update met zich mee brengen zijn o.a.

  • OS verbeteringen
  • knippen en plakken
  • horizontaal toetsenbord
  • Spotlight search
  • Tethering
  • Hotspots
  • onthouden van inlognamen en wachtwoorden in Safari
  • MMS berichten
  • Agenda is nu voorzien van nieuwe synchronisatie-mogelijkheden. Microsoft Exchange’s Active Sync en CalDAV worden ondersteund.
  • Diversen verbeteringen in je iPod zoals ‘Shake to shuffle’
  • Voice Memo
  • Notification Service
  • Peer-to-peer
  • Navigatie
  • Accessories

Alles wat je wilt weten omtrend OS 3.0 zie hier….

Heb inmiddels mijn iPhone ook geupdate, de update van 2.2.1. naar 3.0 ging aardig vlot binnen een paar minuten stond het er op. Kreeg eerst wel een melding maar nadat ik mijn pincode van mijn telefoon had ingetoest liep alles door en even later was mijn iPhone geupdate naar 3.0

Er zijn me wel een dingen  opgevallen naast de bekende dingen als copy/paste is de antenne  sterkte verbetert, had ik thuis max 3 streepjes nu is het voluit.

Ik heb via iTunes de ipcc voor KPN op mijn iPhone gezet en heb nu i.p.v. NL KPN het logo van KPN, ook is het opstarten verbetert en was wel heel blij na de overgang naar 3.0
Al mijn muziek enz. zat er nog steeds op en hoefde dat niet meer opnieuw te selecteren en op mijn iPhone te zetten zoals onder 2.0 en 1.1.4.

Tethering en MMS werkt bij mij en de wifi verbinding is ook verbetert (verder bereik).

Geef een reactie

