Diversen

Weer een nieuw hoofdstuk????


It’s not like we, as Queen, would rush into coalescing with another singer just like that. It isn’t that easy. But I’d certainly like to work with Adam. That is one amazing instrument he has there.”

Adamlambert_and_brianmay_bymickshawKrijgt Queen weer een nieuwe frontman, in een interview met Rolling Stone Magazine schoof Brian en Roger niet onder stoelen dat ze nogal gecharmeerd zijn van verliezend American Idol finalist Adam Lambert.

Zanger Adam Lambert maakte enorme indruk op de rockgroep met een gezamenlijk optreden in de finale van het muziekprogramma.

Bekijk het onderstaande en oordeel, ik vind het niet slecht…

Bron: Brian May, AD, Nu.nl

Uiteraard gaan de credits voor dit nieuwtje naar Ruud, Ruud bedankt.

6 thoughts on “Weer een nieuw hoofdstuk????

  1. ai

    als ze dit doen vrees ik voor de ondergang van een superband Paul Rodgers ging nog wel (let op wat ik zeg Ging nog wel!)maar dit nee gaat er bij mijn niet in en zeker ga ik niet meer naar hun concert als dat er zou komen hoop dat er meerdere mensen zo over denken

Geef een reactie

