Diversen

Beste livealbum


Het is komkommertijd erg rustig op gebied van Queen en hopelijk zal dit snel veranderen, een vervolg van de tour nieuwe dvd releases enz.
Het is voor mij ook moeilijk om nieuwtjes te vinden, maar de vooraanstaande release van alle albums op vinyl is iets in de richting.Of er nog meer uitgebracht wordt is dus nog onduidelijk, zo wacht ik nog steeds op concerten uit de jaren 70 op dvd en ‘Greatest Video Hits III’ maar dit zal wel een utopie zijn en blijven ben ik bang voor.

Maar omdat het komkommertijd is wil ik toch een oproep doen om te stemmen op het beste livealbum.De site votenumber1.com heeft zoals zo vaak een poll uitgeschreven en met nu de vraag wat ik het beste live album ooit.
Na een selectie zijn er 4 albums uitgekomen, een van die albums is dus Queen – Live AT Wembley ’86 die op lichte achterstand staat van de nummer 1 en 2.
De nummer 1 is mij een raadsel Bon Jovi maar de nummer 2 kan ik me ook wel invinden live is Bruce Springsteen ook heel goed maar ik zie toch liever Queen weer winnen.

Wil je ook stemmen en uiteraard op Queen dat kan klik op de link: http://www.votenumber1.com/votebestlivealbum.html

4 thoughts on “Beste livealbum

  1. Jammer dat Live in Wembley op deze lijst staat. Wellicht komt het omdat ik het concert zooooooooo vaak heb gezien en gehoord of dat het uit de “verkeerde” periode komt maar ik had liever gezien dat ik op Live Killers had kunnen stemmen! Uiteraard stem ik wel op Wembley 86……😉

Geef een reactie

