Windows

Zune en een schrikkeljaar


De Zune het antwoord van Microsoft op de inmens populaire iPod van Apple heeft een klein probleem, teminste had want het blijkt inmiddels ook al opgelost te zijn.

Wat blijkt nu het probleem te zijn er zit/zat een fout in de software te zitten die niet overweg kom met het schrikkeljaar wat 2008 was waardoor de Zunes van de eerste generatie in “slaap” vielen.

Het probleem wat werd betiteld in de media als erome bug verdween de volgende dag.

Ik vind dit raar toen ik het las, op een site die gewijd is aan de Zune namelijk mszune.nl heb ik hier over wat gezegd. Dit werd mij  niet in dank afgenomen en kreeg een waarschuwing, heb het nog eens gezegd maar dan in andere woorden en beklaagd over een waarschuwing en heb nu een ban.

De meisjes van deze site willen waarschijnlijk geen negatief woord horen over de Zune en doen er alles aan om iets negatief gelijk af te straffen.

Het geeft maar aan dat de mods van deze site maar aan een ding doen is censuur en vooral iPos bashen, een voorbeeld is een topic  waarom de Zune beter is dan de iPod. Zij geven hier 10+1 reden aan maar zodra ik een vergelijking de tussen een Zune en een iPod Touch dan is de hek weer van de dam want dit is niet de juiste vergelijking.

Vooral de krampachtige antwoorden van 2 heren (namelijk meneer K en E) is om te lachen, in een antwoord op mijn antwoord in dit topic wordt gelijk weer de nodige verwijten gedaan dat ik de verkeerde vergelijking doe en dat mijn argumenten net als kaas met gaten zijn.

Heren let’s face it de Zune is een leuke mediaplayer en zal vast wel een goede wezen maar als je een product op die wijze wil verdedigen dan is het ook geen wonder dat op jullie site zo weinig wordt gereageerd.

Censuur en kortzichtigheid is een slechte eigenschap dames…

Geef een reactie

