Diversen

Brian wist niet dat Freddie homo was


Jarenlang wist Brian May niet dat Freddie homo was omdat de flamboyante zanger omringt was met vrouwen. De beide heren waren in het begin zeer close en had geen idee dat Freddie meer intresse had in de andere kant.

Brian zegt hierover tegen de Daily Express: "No, I didn’t know. I don’t think even he was fully cognisant in the beginning.
"You’re talking to someone who shared rooms with Fred on the first couple of tours, so I knew him pretty well. I knew a lot of his girlfriends and he certainly didn’t have boyfriends, that’s for sure. I think there was a slight suspicion, but it never occurred to me that he was gay."

In de begin tijd van Queen werd wel aan Freddie gevraagd of hij homo was, Freddie antwoorde hier op… ‘Yes, darling, of course. I’m as gay as a daffodil’. Het was voor Freddie een manier om het antwoord te ontwijken.

Brian zegt hierover: "I know that all through his life Fred didn’t think that whether he was gay or not was important. He loved music, he love his work, and he didn’t want anything to get in the way. Anyone who portrays Fred as purely a gay story is missing a lot of the point."

Bron: Contactmusic

12 thoughts on “Brian wist niet dat Freddie homo was

  1. ik had ook liever iets uit the 70’s willen zien, zoals earls court, hyde park,houston, hammersmith. maar ja deze heb ik ook al via internet. maar officieel zouden ze wel mooier zijn en beter geluid hebben

  2. He Ricardo ben het id ook met je eens maar ff een vraagje aan je heb je een hoop bootlegs van Queen kunnen we misschien wel eens wat ruilen met elkaar mail me ff :jandehoop123@hotmail.com

    gr Jan

  3. hier zit de echte queen fan toch niet op te wachten ? iets uit de jaren 70 dat lijkt mij een betere optie,het lijkt mij dat er wel een aantal goede opnames op de plang liggen uit die tijd !

  4. hier zit de echte queen fan toch niet op te wachten ? iets uit de jaren 70 dat lijkt mij een betere optie,het lijkt mij dat er wel een aantal goede opnames op de plank liggen uit die tijd !

  5. Ik heb beide bootlegs van de wembley concerten beluisterd maar geen Saturday night’s alright for fighting.

    Het is wel gespeeld tijdens de magic tour in zoverre ik het heb na kunnen gaanwas dit tijdens het concert op 19.07.1986 waar Queen live speelde in Müngersdorfer Stadion in Keulen.

  6. Er komt idd een officiele release aan die zal gaan heten Live at Montreal en zal niet op Queen productions zijn maar op Eagle Vision. Releasedatum weet ik nog niet maar houdt jullie op de hoogte

Geef een reactie

