Nieuwe Releases/Queen

Queen the single collection


De singlebox van Queen is dus nu al een week of 2 uit en heb hem al wel binnen maar is eigenlijk een kerstkado.

Ik kan dus ook nog geen review doen en het enige wat ik kan vertellen is dat  het is een mooie box met dus 13 cd’s er in en wat er in zit daarvoor moet ik nog een week wachten.

De box heb ik gekocht in Groningen bij de Plato voor €49,95, woon je niet in Groningen geen nood er zullen vast wel andere zaken die de box verkopen zoals Velvetmusic hij is dar wel iets duurder maar dan heb je hem wel.

Op Bol.com heb ik wel een box gezien maar of dit hetzelfde box is valt nog te zien. Men heeft het daar over 10 cd’s en de prijs val je stijl van achterover namelijk €174,99 maar dan heb je wel 5% korting.

Ook is hij inmiddels te koop via de Free Record Shop en hier kost hij €59,99 en uiteraard is deze ook tekoop via van Leest voor dezelfde prijs.

5 thoughts on “Queen the single collection

Geef een reactie

