Diversen

Queen en Paul Rodgers uit elkaar????


Brian May ontkent dat het concert in Brazilië het laatste optreden was met Paul Rodgers, in geruchten die verschenen op het internet na dit optreden werd gesuggereerd dat de heren uitelkaar zijn en dat Queen niet meer door gaan met Paul Rodgers.

Brian ontkent dit dus stellig en zegt dat de heren een pauze nemen na een hectische periode van opnames, touren enzovoorts.

Brian zegt hierover….. "Roger and Paul and myself haven’t made any decisions whatsoever about the future. We just need a rest."

Bron: Contacmusic

2 thoughts on “Queen en Paul Rodgers uit elkaar????

  1. Ik zou het persoonlijk erg goed nieuws vinden als het waar zou zijn. Ik wacht met smart op een soloalbum van Brian en nog meer op een tour van The Brian May band eventueel aangevuld met Roger op drums. Ik ben nu eenmaal een groot fan van Brian, altijd geweest al. Ik vind (als een van de weinige denk ik) zijn stem prachtig. Nummers als Sail away sweet sister en Long away staan in mijn favoriete Queennummers top 10!!!!! Sail away sweet sister zelfs in mijn top3.

  2. Ik heb mixed feelings, hoop aan de ene kant wel dat het doorgaat en dat ze nog een keer in Nederland komen.
    Maar aan de andere kant mis ik nog steeds Freddie maar Paul doet het heel goed niks op aan te merken.

    Een soloproject vanBrian en/of Roger zie ik niet zo zitten het mag van mij maar Brian is nogal druk met andere dingen.

    We zullen zien wat 2009 brengt.

Geef een reactie

