Diversen

Wereld AIDS dag


Niet vergeten aankomende maandag is het wereld AIDS dag en in het kader van deze dag toont Pathé het concertdat Queen en Paul Rodgers op 12 september jl. gaven in de Oekraïnsestad Kharkov.

Ik had het al eerder gemeld en doe het nu nog een keer in de Pathé bioscopen in Groningen, Den Haag Buitenhof, Rotterdam Schouwburgplein en het Tuschinski in Amsterdam zullen dit concert exclusief voor Nederland tonen.

Uiteraard zullen er in de wereld meer bioscopen zijn die hetzelfde gaan doen in het kader van wereld AIDS dag, maar alleen deze bioscopen hebben het recht voor Nederland.

Het concert zelf was een gratis concert bezocht door 350.000 mensen en was ook een concert om geld in te zamelen voor het AIDSfonds en zo is het balletje rond.

Ik zal er ook bij zijn en ben benieuwd hoe het er uit komt te zien zeker als het ook op DVD uitgebracht zal worden.

7 thoughts on “Wereld AIDS dag

  1. Heej QueenRukker,

    Want jij denkt zoveel te weten over Queen en zo ””bescheiden””’ te doen over je collectie, omdat je gewoon wilt patsen nou,

    staat er nog niks over single box voor morgen?
    bob verschuren

  2. @ Bob Verschuren alias Jan zielig maar goed mijn collectie is bescheiden als ik naar de collecties van andere fans kijk.

    En de singlebox heb ik al aandacht aangeschonken, en zodra deze uit is doe ik het weer.

  3. Je wilt gewoon bluffen sukkeltje. met je kut site! Kopieren plakken van nieuws, Kom eens met iets nieuws! Durf je demo’s op je site te zetten zodat wij mee kunnen genieten. Niet alleen maar bluffen losertje want zo kan ik ook een site maken.

  4. Wat is jouw probleem niks op sinterklaas gehad o.i.d?????

    Wat heeft dit met bluffen te maken als je het een kutsite vindt kom er dan niet is niet verplicht.

    Maar als jij het zo goed kan doe het dan ik hou je niet tegen.
    En wie is hier nu zielig onder een andere naam een reactie geven dat is pas zielig meneer Verschuren

Geef een reactie

