Algemeen

Ben er weer


Het heeft een tijd geduurd maar door veranderingen in mijn prive leven en mijn andere hobby heb ik weinig tijd gehad om deze weblog bij te houden.

Het leuke nieuws kwam op 13 september mijn zoon kwam ter wereld enhad toen weinig tijd voor andere dingen en helemaal door de nieuwe tournee van Queen en Paul Rodgers.

Door dat de geboorte te vroeg was (alles gaat goed niks aan het handje) kon ik als nog nar Queen in Ahoy Rotterdam op 7 oktober, en de tournee heb ik ook mijn handen vol aan met verzamelen van setlijsten, foto’s, bootlegs enz.

Maar ik zal nu af en toe even wat schrijven als ik de tijd er voor heb.

Geef een reactie

