Mijn bescheiden collectie

Nieuw in mijn collectie


Vandaag was het eindelijk zo ver de nieuwste single en eigenlijk de 2e van het nieuwe Queen album "Th e Cosmos Rocks" is uitgebracht.

Ik dus vanmiddag naar de Plato in Groningen en heb me het zilveren schijfje opgehaald maar dat niet alleen ook de 7" vinyl heb ik ook maar meegenomen zodat ik weer 2 artikelen aan mijn collectie heb toegevoegd.

Dus de volgende artikelen heb ik het over…..

C-liberty enhanced cd + extra’s te bekijken op de computer,
C-liberty 7" vinyl

Meer wat ik over deze single en cd zie hier..

Overigings heb ik 2 nummers gehoord afkomstig van het nieuwe album, het klinkt geweldig tot nu toe in totaal heb ik nu 5 nummer gehoord helemaal of stukjes.

Op het net is het een en ander te vinden, maar om jullie je gek te zoeken heb ik hier een voorbeeld geniet….

Een compilatie

Still Burning

Time To shine

Warboys (A Prayer For Peace)

12 thoughts on “Nieuw in mijn collectie

  1. Tja ik ben een echte freddie gek (om het maar zo te noemen) maar het montreux beeldje vind ik wel veel mooier…ik weet alleen niet hoe ik daar aan kan komen maar wie weet komt deze freddie zeker ook in mijn verzameling…

  2. er is een 2e beeld uitgekomen van freddie voor ongeveer 18 €

    This 2nd Freddie Mercury figure is based on his “leather” look from the late ’70’s featuring leather pants and jacket. Freddie comes with microphone and champagne glass and display base. The facial likeness is pretty much spot on we think and it goes well with the first Freddie figure, now released in 7″ form.

  3. Hi fans
    De nieuwe cd-dvd net gekocht.
    cd’s passen wel heel erg krap in het hoesboekje.
    1 x er in en er uit en de krassen zitten erop !!!!!!!!!
    Well done EMI , koop je voor 28.– euro legaal is het niet perfect !!!!!!!!
    Ik vindt het niet erg om de hoofdprijs te betalen maar wil dan ook een compleet TOP-product.
    “The Show must go On”

    Ron

Geef een reactie

