Apple

Mijn iPhone geupgrade naar 2.0


Ook ik heb mijn stoute schoenen aan gedaan en heb mijn iPhone geupdate naar 2.0, ik heb het dus gedaan via de Pwnage methode van DevTeam.

Even Pwnage downloaden (alleen voor de Mac) goed lezen en volg de instructies op die je gegeven worden.

Ales is heel simpel en uit eindelijk krijg je de vraag om de iPhone uit te zetten en in de recovery mode te zetten.

Doe je dit via Pwnage is dit heel simpel, uiteindelijk opent iTuens zich met de mededelijg dat ze een iPhone hebben gevonden in de recoverymode.

Druk op “ALT” en daarna op herstel en kies de goede firmware (die je via Pwnage gepwnd heb) en herstellen maar.

Als het klaar is opent Bootneuter zich automatich en als dat klaar is moet je nog wat doen in iTunes (herstellen vanaf reservekopie) suncroniseren en dergelijke en klaar is kees.

Heb er veel prlzier aan en kan iedereen het anraden.

Geef een reactie

