Mijn bescheiden collectie

nieuwe artikelen toegevoegd aan mijn collectie


Weer een paar dingen die ik toe kan voegen aan mijn collectie, is niet alles ik heb een aantal dvd’s op de plank staan die ik z.s.m. er bij zet.

Maar dit is eerst 3 dingen die ik zo wie zo kan toevoegen.

  • Het boek Freddie Mercury A Life, In His Own Words
  • Queen We Are The Champions Live in Europe DVD Live in Budapest 1986
  • We Will Rock You cd singel officiële Japanse release

Meer DVD’s en cd’s (vooral bootlegs) volgen.

Geef een reactie

