Mijn bescheiden collectie

Nieuw in mijn bescheiden collectie


Een kleine update van spullen die ik toe kan voegen aan mijn bescheiden collectie.

  • Queen on Fire Live At The Bowl 3 lp box (vinyl 33 toeren)
  • Queen Rock Montreal 3 lp box (vinyl 33 toeren)
  • Queen greatest hits lp (vinyl 33 toeren)
  • Queen News Of The World picture lp (vinyl 33 toeren)
  • Red Special miniatuur (gitaar Brian May)
  • Boek Classic Queen van Mick Rock
  • Boek Brian May The Definitive Biography van Laura Jackson
  • Boek Queen Live A Concert Documentary By Greg Brooks
  • Boek Queen The Early Years van Mark Hodkinson
  • Boek Rex Collections Queen
  • Programma boek Queen musical "We Will Rock You" Londen

In bestelling is o.a.

  • Het boek Freddie Mercury A Life, In His Own Words
  • Het boek Queen The Complete Works van Georg Purvis
  • Het boek Freddie Mercury van Mike Alcott, Sandra Woodcock & Andy Croft
  • De DVD Queen – Symphony.

Uiteraard ben ik nog bezig met de nodige bootlegs enz.

Geef een reactie

