Queen tour 2005/2006/2008

Queen + Paul Rodgers tour update


Qprbirdlogo_orange_190Het gaat volgende week eindelijk gaat gebeuren, de tour zal aangekondigd worden, volgens de site van Brian May zal volgende week bekend worden waar en wanner er een concert is.

Volgens het gerucht zal de voorverkoop op 5 april beginnen.
Ook zal de tournee lopen in de maanden september, oktober en november, met een concert in Wenen als een van de laatsten.
De start van de tournee zal zijn op 16 september in het Olympic Sports Complex in Moskou, de tour zal ook steden als Belgrado en Praag aandoen.
We zullen zien volgende week of de geruchten waar zijn.

De voorlopige lijst met datums zijn (bijgewerkt)….
27 Juni               London, Hyde Park    UK         
11 September    Londen Sheperds Bush Empire (Fanclub Only)  
16 September    Moscow, Olympic Sports Complex   
17
September    Moscow, Olympic Sports Complex   
20
September    Gdansk, Gdansk Shipyard    Poland   
20 September    Londen Wembley Arena
24 September    Londen O2 Arena
25  September   Londen O2 Arena
27 September    Londen O2 Arena

September         Rome       
September         Verona, Arena   
September         Liverpool Echo Arena
September         
Manchester Manchester Arena
September         Parijs Frankrijk   

01 Oktober        Belfast Waterfront 
03 Oktober       
Dublin RDS
05 Oktober       
Dublin RDS
11 Oktober        Glascow SECC
29 Oktober        Belgrado Belgrade Arena

Oktober             Paris    
Oktober             Budapest, Arena   
October             Nederland      
October             Duitsland       
October             UK
Oktober             Munchen Olympiahalle
Oktober             Praag O2 Arena

01 november     Wenen Stadthalle zie link
30-Nov-08         Rio de Janeiro, Copacabana Beach

Alle datums zijn nog in de geruchtenmolen, maar het volgende week bekend worden gemaakt wanneer en waar Queen en Paul Rodgers te zien zullen zijn.

Ik hou jullie op de hoogte..

 

6 thoughts on “Queen + Paul Rodgers tour update

  1. Moet even wennen, is zeer uitgebreidt maar als je het eenmaal weer de smaak te pakken krijgt en alles valt op zijn plaats valt het wel mee.

    Ik ga nog even stoeien met de lay-out is nog niet helemaal wat ik zou willen.

  2. Ik hou m’n hart vast voor straks, voor mijn part laten ze de mijne lekker zoals-ie nu nog is…
    Bij de ene log moet ik me eerst registreren voordat ik kan reageren, bij de andere moet ik eerst een controlecode intoetsen voordat er een reactie wordt geplaatst en bij weer een andere zie ik allerlei vreemde tekens in beeld verschijnen…
    Hele diepe zucht….

Geef een reactie

