Nieuwe Releases/Queen

We Will Rock You dvd relase


Zoals ik al eerder gemeld heb komt in de herfst eindelijk weer een officiele Queen dvd uit, een nadeel het is de dvd We Will Rock You wat een compilatie is van de 2 concerten in Montreal Canada uit 1981.

Opzich niet erg aangezien het wel een mooi concert is met nummers uit de jaren 70 maar had toch wel gezien dat b.v. concerten als Rainbow of Hammersmith Odeon op dvd uit zal komen.

Maar goed het is niet anders net zoals ik hoop dat er ook ooit delen van hun laatste concert ooit op een dvd zal verschijnen b.v. als bonus.

Maar nu ik toch over bonusmateriaal heb volgens Brian May zal de beelden van het Live Aid concert uit 1985 als bonus op de dvd komen, omdat zei trots zijn op dit optreden en het ook een goed optreden is.

Ben ik er blij mee??? niet echt oke het is een mooi optreden en ook een goed optreden maar heb hem al op dvd namelijk het live aid dvd.

We zullen zien en in de loop van de tijd zal er meer en meer info uit komen en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

7 thoughts on “We Will Rock You dvd relase

  1. Hey, hoe kan dat nu?
    ik heb van dit concert (We will rock you) al een officiele (?) Japanse DVD. Is die al in japan uitgekomen of was ie dan toch niet zo officieel?
    Laat ze aub met dvd’s uit de beginperiode komen. Pleaseeeeeeee.

Geef een reactie

