GP van Hongarije


Ik heb die Alonso in het vooral in het begin van zijn carriere hoog staan, in zijn Minardi tijd reed hij fantastisch en was het een talent voor de toekomst.

Hij kwam bij Renault en  toen begon zijn teneergang, natuurlijk is het een talent en een goede coureur maar hij denkt dat hij god is en nu er hevige concurentie is begint hij hele domme dingen te doen.

Het is jammer dat het zo moet, aangezien ik hem nog steeds een goede coureur vind maar hoe hij zich nu gedraagd is het net een groot kind.

Tijdens de kwalificatie van de GP van Hongarije stond hij een paar seconden express stil om er zo voor te zorgen dat zijn teamgenoot Hamilton een slechte kwalificatie had.

Dit is hem op een straf gezet wat hem ook de overwinning koste.

Uiteindelijk won Hamilton deze race met Raikonnen op 0,7 sec achter hem op de 2e plek en de BMW-Sauber rijder Heidfeld op de 3e plek.

En weer heb ik deze race niet kunnen zien omdat ik met vrienden zondag een aantal dagen weg gegaan zijn naar de moezel, maar goed ik heb nu 3 weken de tijd  om dingen te ondernemen de volgende race is over 3 weken in Turkye.

Geef een reactie

