Apple

iPhone


Iphone_2Na jarenvan veel speculaties was het vorige maand eindelijk zover, Steve Jobs introduceerde de lang verwachte iPhone.

Een combinatie van een iPod, Telefoon en een PDA geheel toutchscreen en geen toetsenbord.

Ik zag dit en moest hem hebben maar heb een probleem komt pas deze zomer in de VS uit en eind dit jaar in Europa.

Aangezien mijn abonnement in april afloopt en ik Nokia_n80_2Nokia_n80_3 toe was aan een nieuwe telefoon moest ik dus denkenaan een ander telefoon.

Ik dacht dus aan een Nokia N95, mooi toestel maar release was onduidelijk en na verluid eind april, ook te laat dus.

Daarna was mijn oog gevallen op een Nokia N73, Nokia N91 of een Nokia N80. Uiteindelijk is het een Nokia N80- geworden met een verlenging voor een jaar zadat ik volgend jaar mijn iPhone kan kopen.

De specificaties zijn……

Technical Specifications
Screen size 3.5 inches
Screen resolution 320 by 480 at 160 ppi
Input method Multi-touch
Operating system OS X
Storage 4GB or 8GB
GSM Quad-band (MHz: 850, 900, 1800, 1900)
Wireless data Wi-Fi (802.11b/g) + EDGE + Bluetooth 2.0
Camera 2.0 megapixels
Battery
  • Up to 5 hours Talk / Video / Browsing
  • Up to 16 hours Audio playback
Dimensions 4.5 x 2.4 x 0.46 inches / 115 x 61 x 11.6mm
Weight 4.8 ounces / 135 grams

Geef een reactie

