Queen

Nieuwe FM collctie


Zoals al eerder gemeld komt er een nieuwe cd en DVD uit, inmiddels heb ik een cd en de DVD gekocht en uiteraard gelijk bekeken.

De cd is in 2 versies de een enkele cd met al zijn solohits er op en de andere een special edition 2 cd met op de eerste cd zijn solohits en op de 2e cd remixes, nooit eerder itgebrachte nummers en zeldzame opnames.

De DVD is eigenlijk de FM videocolection op de 2e DVD alleen geremixed in DTS met een 3 tal bonus video’s, en de 1e DVD is de untold story (weer in DTS) met een docu over “The Making Of The Untold Story” en een docu “Never Try To Be Second Best!” ook over Freddie.

De docu kennen we van de Freddie Mercury Solo Colection die uitkwam in 2000 en bevat 10 cd’s en 2 DVD’s (de sollocollection en  de Untold Story).

Leuk om te hebben mooie docu beeld en geluid zijn subliem geld ook vor de video’s toch wel een aanrader.

5 thoughts on “Nieuwe FM collctie

  1. Heel herkenbaar je verhaal🙂, zowel het ophalen van de lijst in de platenzaak, het opnemen en de muziek van nu. Ik denk dat je van ongeveer hetzelfde bouwjaar bent als ik (1968). Ik denk niet dat ik er dan veel langs zit, toch?

Geef een reactie

