Nieuwe Releases/Queen

Nieuwe release


Ik had al eerder gemeld dat er een 2e versie van Under Review komt een onofficiele DVD over Queen dit maal over de periode 1980 – 1991.

Geen nieuwe beelden, interviews alleen bekend materiaal (voor de fans)

Releasedatum: 29-08-2006

Under Review kun je hier bestellen en via Bol.com

Ook komt er nog een (onofficiele) DVD uit “Bohemian Champions Interviews DVD”, deze zal rond 9 augustus uitkomen.

Op deze DVD geen nieuwe beelden, maar veelal bekende interviews.

Bohemian Champions kun je hier bestellen

One thought on “Nieuwe release

  1. Ik moet iets bekennen. Na het Queen + PR project geboycot te hebben, heb ik afgelopen toch naar “Return of the champions” gekeken EN IK VOND HET FANTASTISCH!!!!😀😀
    Ik ga misschien zelfs naar het Las Vegas optreden toe (als ik kaartjes kan krijgen……) 😛 😛 😛

Geef een reactie

