Nieuwe Releases/Queen/Queen tour 2005/2006/2008

“SUPER LIVE” NIEUWE RELEASE DATUM


Zoals al eerder gemeld komt er een officiele release van het concert die de heren eind november 2005 gaven in de Siamata Super Arena te Tokyo.

‘Super Live in Japan’ wordt alleen in Japan uitgebracht, maar zullen uiteraard te bestellen bij diverse (online) winkels zoals Bol.com en Amazon.Bij Bol.com is deze DVD te bestellen voor een zeer aantrekkelijke prijs van € 69,99(!).

De eerste releasedatum is uitgesteld naar 28 april 2006 i.p.v. 30 maart 2006, de reden weet ik niet maar zal wel met de distributie te maken hebben. Bron: Brian May website

4 thoughts on ““SUPER LIVE” NIEUWE RELEASE DATUM

  1. Ik ga geen geld uitgeven voor deze cd en dvd…

    Nadeel van het geheel is dat er “Queen” op staat en een voordeel is dat Paul Rodgers er niet met zijn kop op staat😀

    De herinneringen aan de concerten die ik zelf heb meegemaakt zijn leuk maar ik heb geen herinneringen aan Sheffield…

    Dat maakt dat deze cd en dvd geen extra waarde voor mij inhoudt, ik zal het alleen maar bekijken en beluisteren voor de heb…

    Maar wat mij betreft is alleen het geluid en artwork een beetje beter dan hetgeen op dit moment via de Queenhub te vinden is…

    😀 Tony😀

Geef een reactie

