Buitenlands nieuws/Diversen/History/Humor

Waar gaat het heen met de wereld


Zoals de titel al zegt “Waar gaat het heen met de wereld?????”.

De hele moslimwereld staat op de kop door een cartoon over Mohammed verontrustende beelden vanavond op ’t journaal:

De Deense ambassade in de fik, de Noorse ook maar meteen, massademonstraties, geindoctrineerde kinderen(!) die onder leiding van hun leerkrachten Deense vlaggen in de hens moeten steken, arrestaties van hoofdredacteurs, oproepen tot economische boycotten, een imam die ons eigen Den Haag een donderpreek afsteekt waar Adolf Hitler nog een puntje aan kan zuigen en ga zo maar door…

Hiermee wordt dus bewezen dat Pim Fortuyn indertijd toch gelijk had: de islam is wel degelijk een achterlijke cultuur…
De profeet wordt door een cartoon beledigd….Agossie….

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed hier in ’t vrije westen en wie ’t er niet mee eens is vertrekt maar naar ’t heilige oosten, maar val ons niet lastig met je Allahwaanzin, de Heere Gristus is tenslotte ook genoeg afgebeeld in spotprenten.

Dus beste Denen houdt voet bij stuk:

En wat doet de AEL deze gaat nu (en hoe origineel) anti-semitische cartoons online zetten…Wat een zielig gebrek aan creativiteit zeg!

Maar goed in navolging van vele kranten en waarschijnlijk meerdere weblogs zoals mijn collega Bert zijn hier dan de gehate prents:

WAAR ZIJN ZE IN GODS ALLAH NAAM MEE BEZIG STALLETJE IDIOTEN!!!!

Ik ben niet iemand die discrimineerd maar van dit geloof wordt ik heel moe van alles mag in de naam van Allah wordt een vrouw verkracht krijgt niet de man een straf nee de vrouw wordt gestraft hoezo een dom cultuur.

Nee knettergek zijn ze een cultuur die zo ver achter loopt dat het lijkt alsof zij nog in de prehistory leven.

Nogmaals ik ken moslims die ik nog steeds respecteer als mens, maar het geloof respecteer ik abslouut niet meer

Dus deze prent zal dus HELEMAAL niet worden gewaardeerd maar ik plaats hem toch…..

En je weet het

Bron foto’s: Overdrive

8 thoughts on “Waar gaat het heen met de wereld

  1. Geweldig Michel! Misschien kunnen alle medeloggers deze plaatjes uit protest plaatsen?
    Bij de wee, waarom staat Wolvega niet in ’t rijtje van de poll?
    Gauw aanpassen, anders bestorm ik dde Groninger ambassade hier! 😉

  2. JE KANKER MOER VIEZE VUILE KAASKOPPEN WAT DENKEN JULLIE WEL DAT JULLIE ZIJN STELLETJE H0NDEN..!!WIE ZIJN JULLIE OM TE ONS GELOOF TE GAAN DISCRIMINEREN DAT GAAT JULLIE HELEMAAL NIKS AAN, ALS JE ZOVEEL PROBLEMEN HEBT JAH JAMMER DAN.. WANT DE ENEGE GOD IS ALLAH..!!ALS JE ZOVEEL IETS OVER DE ISLAAM WILT WETEN MOET JE MEER DINGEN GAAN ZOEKEN!!!FLIKKERSSS DIT PIKKEN WIJ NIET!! DIT IS AALLEEN EEN WAARSCHUWING😉
    Ik kan geen Nederlands ik kan geen Nederlands

    Ik ben een HOMO ik ben een HOMO

  3. he leuke tekeningen, eindelijk weer iemand die het durft ook al is dit begin vorig jaar geschreven.

    En dan heb je ook nog een mongool als hier boven die geen nederlands kan.

    Rot toch op ga terug naar een land waar je nooit wordt geaccepteerd.

  4. jullie niet gelovigen allah zal jullie gelijk op het moment dat je doodgaat gelijk hard aanpakken jullie zijn achterlijk de realiteit zien jullie niet jullie leven gelukkig alleen in deze wereld mee gelukkig zijn we in de paradijs van jullie af omdat jullie naar de hel gaan… zelfs professoren in amerika zijn moslim geworden… en wat jullie over de moslimmen schrijven is allemaal boelshit en die vlag van boycot saudi arabie jongen jij bent iemand die niet lang zal leven… en je vriendin ook

Geef een reactie

