Album Reviews/Queen

Queen


Tracklist:
Keep Yourself Alive
Doing Alright
Great King Rat
My Fairy King
Liar
The Night Comes Down
Modern Times Rock ’n Roll
Son and Daughter
Jesus

Gereleased op 13 juli 1973
Singel release:-Keep Yourself Alive- Liar

Extra info:
* Album is in 1973 gereleased op LP en Cassette en in 1986 op CD.
* Taiwan heeft een andere voorkant met een pvc buitenkant
* Chile heeft ook een andere voorkant met verschillende kleuren en een pvc buitenkant
* De VS heeft ook een ander kleur cover, de eerste persings (gerucht gaat dat er 1000 kopietjes     van zijn) heeft een gouden Queen logo (op een speciale manier gedaan), terwijl de eerste herpersings had ook een gouden Queenlogo maar dan normaal en de versies er na heeft een witte Queenlogo. Een witte label Promo met een speciale gouden Queenlogo was ook gereleased
* Chechoslovakia had zes verschillende gekleurde vinyl releases:  1992 blue multigekleurde vinyl (met fijne/smalle gekleurde lijnen in het vinyl, gelimiteerd tot 30 kopieen)  1992 paars vinyl  1992 groen vinyl  1998 blauw multigekleurde vinyl (met grote gekleurde stippen in het vinyl)  1998 Geel multigekleurde vinyl  1998 donker rood multigekleurde vinylGeen van deze gekleurde items hebben een  hoes, alleen een plastic
* In de VS werd in 1991 een rerelease met 3 bonus tracks
* Heruitgebracht op CD in Europe en Japan in 1993-1994.
* Heruitgebracht in Japan op CD in 1998 in een kartonnen hoesje
* Heruitgebracht in Japan op CD in 2001 verbeterde geluids kwaliteit
* Heruitgebracht in Japan op CD in 2004 als mini vinylcd

9 thoughts on “Queen

  1. Ik weet het niet hoor, Queen is Queen niet meer sinds de dood van Freddy Mercury. Ik luisterde ook graag naar de muziek van Queen maar ik ben bang dat het vreselijk tegen gaat vallen dus ik ga niet naar het concert in Ahoy.

  2. Juist michel! Jij begrijpt het! 😀

    Ik natuurlijk in de rij gestaan in de kou zaterdagochtend vroeg….kwas nummer 20….bij nummer 3 was het al uitverkocht 😕

    Dus ik op internet gekeken, marktplaats.nl enzo….allemaal ontzettend duur joh 😦

    Zie ik ineens een tip staan op marktplaats van iemand. Vanochtend bleken er nog plaatsen in Antwerpen te zijn….dus ik meteen naar de site….en ja hoor…plaatsen!!!! :D:D:D

    Meteen besteld! 8)

    Kzag alleen wel daarnet dat er enkel nog zitplaatsen over zijn van 54 euro de stuk….de staanplaatsen die ik besteld heb vanochtend zijn nu dus ook op! 😮
    Was ík ff op tijd!😀

    Nou, voor mensen die ook nog kaarten willen…probeer het ff op http://www.sportpaleis.be….maar ik geef je niet veel kans meer…succes!

    Houdoe! 8)

  3. …maar hoe lollig ik ook wil zijn, hij is er niet…hij is er niet… hij is er niet… en hij komt ook niet… en as closs as… ja maar dan kan je ook naar een concert van de Band Zonder Banaan… komt ook in de buurt…

  4. Ach ja maar band zonder banaan zal nooit in de buurt van Queen kunnen komen.

    Hoe dan ook tis wel as close as you can get hoe je het ook went of keerd,

    Verklaar maar eens waarom het concert binnen 10 minuten is uitverkocht en dat voor band die in geen 19 jaar meer op tournee zijn geweest 😉 😉

  5. is niet te verklaren, want echte fan’s blijven fan’s, alleen wat je heel vaak ziet dat als het beogbeeld wegvalt er niets meer over blijft… en dat is natuurlijke het opmerkelijke aan Queen… ze blijven zelfs zonder F. perfect… maar waar blijft het echte nieuwe werk… want wil je blijven dan met er nieuw spul komen…denk ik…

Geef een reactie

