De plaat en zijn verhaal: Too Much Love Will Kill


Ik lijk in de verste verte niet meer op de man die ik ooit was. De tranen die ik heb gehuild hebben hun uitwerking niet gemist.
Ik voel me verlaten, en m’n problemen moet ik nu in m’n eentje opknappen. Had iemand me maar eens verteld hoe moeilijk het is om volwassen te worden. Als ik zo terugkijk op mijn leven, probeer ik er achter te komen waar het mis is gegaan.
Want ik ben nog maar een schaduw van de man die ik ooit was. Ik zou niet weten hoe ik ooit weer uit deze put moet komen.

Vroeger, toen jij me nog wilde kennen, ging het veel beter met me. Maar toen gaf ik tenminste nog om je. Nu heb ik je flink laten zitten. Maar wat had jij gedaan als je in mijn schoenen stond? Of ik nou kies voor jou of niet, ik kan alleen nog maar verliezen. Liefde is goed, maar té veel liefde kan moordend zijn.

Het maakt je leven tot een hel. Het trekt alle kracht uit je lijf. De pijn maakt je stapelgek, maar ik ben het slachtoffer van m’n eigen misdaad. Ik had het kunnen weten dat té veel liefde moordend kan zijn.

Had ik alles maar van tevoren geweten…

Nummer: Too Much Love Will Kill You
Artiest/band: Brian May
Jaar: 1992
Hoogste notering in de top 40: 1
Bron: Radio Veronica

Geef een reactie

