Algemeen/Binnenlands nieuws/Diversen/Groningen

Sneeuw


Het was half zeven en de wekker ging (jammer genoeg), stap uit het bed kijk naar buiten en denk t#@$@g wat een sneeuw.

Hier in de stad Groningen las minimaal 20 centimeter sneeuw en het was nog niet gestopt met sneeuwen dus er kan nog wel een centimeter of 5 a 10 bij.

Het heeft me 10 minuten gekocht om de hele auto sneeuwvrij te krijgen, wat ook nog een dweilen was met de kraan open want het sneeuw nogal hard.

Dat het sneeuwd vindt ik wel leuk, het komt niet zo vaak meer voor dat het hier zo wit is en daarom heb ik hier wel plezier in, maar denk dat anderen daar anders over denkt.

Maar goed na 10 minuten kon ik eindelijk wegrijden, en heeft me nog een 20 minuten gekost om op het werk te komen, wat normaal 5 minuten is.

Nu hoor ik mensen denken 5 min. en met de auto??? Ja met de auto, ben een monteur dus heb ik i.v.m. materiaal een auto nodig.

Hoe dan ook het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk hard en de auto is alweer bedekt met een laagje sneeuw.

One thought on “Sneeuw

Geef een reactie

