70’s-knallers


Vorig jaar stonden er opvallend veel nummers uit de jaren ’70 in de top 10 Allertijden. Op onderstaande tien nummers uit de 70’s wordt op dit moment het meest gestemd.

Welke is jouw favoriet?

Dit is de top tien tot nu toe (8-11-2004 13:00 uur)

1. Queen – Bohemian Rhapsody 23.41 %
2. Eagles – Hotel Californai 11.87 %
3. Deep Purple – Child In Time 12.2 %
4. Led Zeppelin – Stairway To Heaven 12.36 %
5. Meat Loaf – Paradise By The Dashboard Light 9.76 %
6. Golden Earring – Radar Love 7.48 %
7. AC/DC – Whole Lotta Rosie 5.69 %
8. Black Sabbath – Paranoid 5.2 %
9. Pink Floyd – Another Brick In The Wall 5.53 %
10. Rolling Stones – Sympathy For The Devil 6.5 %

Bron:radio Veronica

5 gedachtes over “70’s-knallers

  1. Bohemian Rapsody …. mijn zoon is een grote fan van Queen en heeft zelfs heel erg veel LP’s van ze. Voor de verzamelaar dus echt een collectors item en alhoewel hij ze niet meer kan afspelen …. weg gaat er geen 1!

    Nummer werd trouwens gespeeld bij de begrafenis van mijn neef die aan AIDS stierf

  2. Hallo Michael, bedankt voor je bezoekje op mijn log. Ik ben al lang een Queen fan, Op mijn log komt morgen een bericht over “Liveaid” 1985, neem maar eens een kijkje als je zin hebt. Je hebt een super Blog en ik kom bestimmt wieder vorbei 😀

Geef een reactie

