Diversen/Queen

Henry Verhagen


Afgelopen donderdag (21 oktober 2004) zag ik op E-Bay een 24 karaats gouden plaat van We are the champions/ we will rock you voor 100 dollar (is ongeveer 78 euro’s). Ik dacht dat is niet duur maar wilde graag een foto zien van deze gouden plaat.

Ik heb toen de verkoper gemailt (ene Salesman) en gevraagd omeen foto en meer informatie. Dit kreeg ik een mooie foto, met wat uitleg.  Ook werd mij gevraagd als ik een goed bod deed dat hij de veiling zou stoppen en mocht ik hem over nemen. Oke dacht ik dus zeg tegen hem dat ik 80 euro’s wilde geven, hij ging uiteraard niet accoord moest meer dan 175 euro’s voor vragen en dat er ong 4 weken geleden een is verkocht voor 265 euro.

Heb toen gewoon geboden op E-Bay hij ging toen helemaal over de rooie en dreigde toen de veiling helemaal stop te zetten als ik niet hoger ging met mijn bod. Heb toen gezegd dat hij een startbod heeft ingevuld en ik daar overheen gegaan ben, dus niks verkeerd deed. Na een aantal mailtjes heeft hij de veiling gestopt, en nog eens een aantal keren geprobeerd om het mij te verkopen op zijn voorwaarde. Uiteindelijk wilde hij het kwijt voor 150 euro heb toen gezegd dat ik het niet meer wilde hebben, was ondertussen al gewaarschuwd door een aantal queenfans die ik ken van de Queenforum en de Queenhub.

Nu werd het een ere kwestie en heb meerdere malen gezegd dat ik het niet meer hoefde, en dat ik hem onbetrouwbaar vond. Daarna kwam hij dat zelf Brian may iets van hem gekocht had (heb dit gechecked en het resultaat staat onder dit bericht). Uiteindelijk heb ik zelfs E-Bay hierover bericht.

Hierdan het antwoord van Greg Brooks….

—– Original Message —–
From: Brian’s Soapbox
To: Michel & Mirjam
Sent: Wednesday, October 27, 2004 5:51 AM
Subject: Re: henry verhagen


Hi Michel

Brian passed your note to Greg Brooks… here’s his answer. Best wishes and thanks Jen FOR SOAPBOX
Yes, we know Henry.He’s become ‘troublesome’, it’s fair to say.Yes, we did buy stuff from him in the past, and since then he will leave us(or Brian) alone. Avoid him, but don’t antagonise him, I think is best. I certainly wouldn’t have further dealings with him, because I’ve heard numerous people complaining that he ripped them off – too many of them forthem all to be wrong.

GB

Hij heeft het opnieuw aangeboden de oude is E-Bay En de nieuwe is E-Bay

Wordt vervolg

5 thoughts on “Henry Verhagen

  1. Och help daar is tie weer….
    Er zijn meer mensen die problemen met hem hebben gehad.
    Ik gelukkig (nog) niet, maar het is toch oppassen blazen !
    Weten jullie nog dat de fanclub een verkooplijst van hem rondstuurde en dat Hans en ik Hannie hebben gewaarschuwd dat beter niet te doen? Afijn dat is nog een hele rel geworden ……

  2. Het einde van het liedje was dus dat ik me er niet mee moest bemoeien en dat er over mij ook wel klachten waren, toen ik vroeg van wie dan, wisten ze het niet !! Tja…… dat was echt heeeeel erg lullig.
    Maar afijn die Henry roept al jaren dat hij zijn verzameling verkoopt omdat ie in geldnood zit en hartklachten zou hebben, met zo’n zielig verhaal zijn er altijd wel mensen die erin trappen…

  3. Tja, hij heeft mij een aantal jaar geleden ook wel eens wat aangeboden want ik zou op een of andere mailing list staan of zoiets vaags maar ik heb het afgewezen want de manier waarop hij mij benaderde beviel mij absoluut niet. 😉 😉

  4. Hey Michel,

    bedankt voor je oplettendheid en de waarschuwing dat hij weer op het verkopers (ebay) pad is…

    Wat hij vorig jaar niet kan slijten, dat probeert hij dit jaar wel weer…

    Trap er niet in mensen!

    Startbod 300 euro! 😕

    😀 Tony😀

Geef een reactie

