Queen on fire laatste update


Queen producties heeft een site geopend voor de promotie van hun nieuwste DVD Queen on fire – Live at the bowl (Milton Keynes 1982).

Hier vind je o.a. clips van deze DVD.

Meer info: Queen on fire

Release update 22 oktober 2004

Vandaag is het dan eindelijk zo ver de DVD is uit, en hier een aantal prijzen (gezien in Groningen)

  • Free record shop 29,99 euro
  • bol.com 24,99 euro
  • Van Leest 30,99 euro
  • Media markt 19.99 euro

Uiteraard zullen de prijzen ergens anders wel weer anders zijn maar dit heb ik gezien.

De cd is reeds gereleased op 25 oktober 3 dagen nadat de DVD gereleased was.

De prijzen zoals ik het gezien heb bij winkels in Groningen zijn

  • Free recordshop 19,99 euro
  • bol.com 19,99 euro
  • van Leest 21,99 euro
  • mediamarkt 14,99 euro

Natuurlijk zijn de bovenstaande prijzen een moment opname, ze kunnen ergens anders duurder of goedkoper zijn. Maar dit zijn de prijzen zoals ik ze in de winkels heb zien liggen

5 gedachtes over “Queen on fire laatste update

  1. Je hebt gelijk dat de prijzen ergens anders weer anders zijn. Ik woon in Zeist (vlakbij Utrecht, voor degenen die ’t niet weten) en bij ons was ’t zo:
    – Free record shop: 29,99 euro
    – Van Leest: 27,99 euro

    van de Media markt zou ik ’t niet weten, die hebben we niet in Zeist….daarvoor moet ik naar Utrecht…en daar had ik ff geen zin in πŸ˜‰

    TOPPIE DVD trwns… helemaal geweldig! een must voor alle Queenfans! πŸ˜€

Geef een reactie

