mijn (bescheiden) collectie


Binnen kort zal ik hier aangeven wat ik allemaal aan queen spullen heb gekocht, gedownload (via de queenhub o.a.)

Eventueel met foto’s.

Ik heb momenteel verschillende concerten (ruim 90) of op cd of op mijn hardeschijf (ben lid van de Queenhub, zie ook elders) Hier een aantal dingen die ik bezit, de concerten die ik heb zal ik later online zetten.

Boxsetten, memorables

Box of tricks (met cd i.p.v. tape)
– Freddie Mercury Boxset
– Innuendo promobox(incl cd, tape en booklet)
Standbeeld Freddie
– Made in heaven collectors box set (nr 308 van 3000)
Unforgettable music boxset met 2 cd’s, een boek, medaille en een certificaat gelimiteerd tot 3000 stuks deze is genummerd 101
– Goudenplaat van We Will Rock You en We Are The Champions (nr 128 van 2500)

Boeken

– The definitive biography
– Freddie Mercury and the man who knows him best by P Freestone
– The new visual docu by Ken Dean
– Queen the full picture
– De kunst van Queen the EYE Boek met cd rom
We will rock you the musical The Official book.
– Boek Classic Queen van Mick Rock
– Boek Brian May The Definitive Biography van Laura Jackson
– Boek Queen Live A Concert Documentary By Greg Brooks
– Boek Queen The Early Years van Mark Hodkinson
– Boek Rex Collections Queen

Vinyl

– Bohemian Rhapsody singel
– Let me live (Promo single picture disk)
– I want to break free (singel 45 toeren)
 – Queen on Fire Live At The Bowl 3 lp box (vinyl 33 toeren)
– Queen Rock Montreal 3 lp box (vinyl 33 toeren)
– Queen greatest hits lp (vinyl 33 toeren)
– Queen News Of The World picture lp (vinyl 33 toeren)

Diversen

Queen calendar 2005
– Kalender 2006 (onofficieel + 12 stickers)
– Polsbandje ‘Let me live’
– Dogtack
– T-Shirt voor nieuwe Queenlogo achterkant tour datums
– T-shirt Freddie Mercury
– Programma boek 2005 Paars
– Programma boek 2005 Goud
– Programma boek Freddie Mercury Tribute concert
– Greatest Flix 1 en 2 (2 videocd set + booklet)
Tour poster Keulen
– We will rock you the Musical info boek Duitse versie
– Concertkaarten QPR 2005 Rotterdam en Arnhem
– Entreekaart WWRY Musical Keulen
– De Freddie Mercury pop
– Collectorsboek van Andreas Voigt
– Programma boek Queen musical "We Will Rock You" Londen

CD’S Officieel en onofficieel

– Alle officiele cd’s (uiteraard)
– Interview disk & fully illustrated book
– CD Return of the champions (2CD) Live registratie concert Shefield 2005
– We will rock you the Musical cd van de Duitse cast
Queen rocks
– Nobiles Oblige
Live at the bowl cd
– Queen – Demos bits and pieces (cd)
– Queen Mini vinyl cd Queen t/m Live at wembley (cd)
– Freddie Mercury solo (3 cd’s nl.Mr Bad guy, Barcelona + Bonus Cd)
– Queen at the BBC (recorder live @ the BBC op 5-2-1973 en 3-12-1973 cd)
– Rareties collection
– Play The Game (live in USA)
– Rhapsody in Red
– Queen in Nuce
– The Very Best Of Freddie Mercury

CD Singles

– Heaven for everyone promo cd
– Heaven for everyone 2 cd set cd 1
– Heaven for everyone 2 cd set cd 2
– Too much live will kill you
– We are the champions WK 1994 versie (in oranje)
– Somebody to love met George Michael
– QPR Reaching out tie your mother down/ Fatt bottomed girl
– Love Kills – Freddie Mercury 2006 heruitgave
– C-lebrity cd singel + extra voor de computer
– C-lebrity 7" vinyl single + als extra livetrack

 

*Mijn Bescheiden Collectie
* Jaren 70
* Jaren 80
* Van 1986 Tot Nu
* Solo Projecten

DVD’S Officieel

– Greatest video hits I en II
– We will rock you
– Live at wembley stadium
– Freddie Mercury Tribute Concert
– Made in heaven the films
– A Night At The Opera 30th anniversary coll. edition cd & DVD
– Classic Album A Night At The Opera 2 DVD box
– Queen the crown jewels
– Live At The Bowl Milton Keyness 5-6-1982
– QPR Return Of The Champions
– Lover Of Life Singer Of Songs (verzamel DVD Freddie Mercury)

DVD’S Onofficieel

– Milton keyness 5-6-1982
– Live in Budapest (DVD Bootleg van officiele videoband)
– Champions of the world (Documentaire)
– Live in Rio 1985
– rarest flix
– Final live in Japan ’85
– Argentinie 1981
– Wenen 21-7-1986
– Manchester 16-7-1986
– St Paul Usa 14-9-1980
– Houston 11-12-1977
– Christmas 1975 & Party at the palace
– Live At the Rainbow (vanaf de video akomstig van de Box of trix)
– The Return To Monarchy (live @ Rainbow & 46664 concert 2005)
– Magic Moments
– Under Review 1973 – 1980
– Magic Years 1,2 & 3
– Sao Paulo 20-3-1980
– VH1 Legends
– Jewels
– Queen rocks
– Killer Queen + A Concert through space and time
– We will rock you afterparty 2002
– Brian May live at VH1
– B M @ Freddie Mercury birthdayparty 04-09-99
– Uniondale USA 1977

Queen + Paul Rodgers DVD

– Hall Of Fame 2004
– Brixton Academy 28-03-2005
– Milaan 05-04-2005
– Firenze 07-04-2005
– Pisa 08-04-2005
– Wenen 13-04-2005
– Wembley Arena 11-05-2005
– Dublin 14-05-2005
– Hydepark 15-07-2005
– New Jersey 16-10-2005
– Samiata Japan 27-10-2005
– Worcester USA 10-03-2006 (3 tracks)

Update 09-09-2008

– C-lebrity cd singel + extra voor de computer
– C-lebrity 7" vinyl single + als extra livetrack

 

*Mijn Bescheiden Collectie
* Jaren 70
* Jaren 80
* Van 1986 Tot Nu
* Solo Projecten

 

10 gedachtes over “mijn (bescheiden) collectie

  1. Leuke kerstcadeautjes heb jij gekregen 😀

    Ik wens je een geweldig mooi jaar toe, een jaar waarin je dromen kunt verwezelijken…

    Geluk, gezondheid, gezelligheid en geld…

    Groeten,

    Tony

  2. Hallo bloggers,

    Ik ben toch zo benieuwd wie mij kan vertellen of het waar is dat Freddie Mercury voor het eerst in het voorjaar 1975 het nummer “One Night in Paris” hoorde van 10cc. Bij veel commentaar op youtube staat dat Mercury dit een masterpiece vond en met de ideeen van 10cc het meesterstuk Boh Rhap schreef wat 9 maanden later uit kwam. Luister op Youtube en hoor de overeenkomsten. Zet voor de verandering de eerste CD’s van 10cc eens op en pak het eerste werk van Queen. Zoek de verschillen!

    een 10cc/queen fan!

  3. Niemand weet waar Freddie zijn inspiratie vandaan heeft gehaald om Bohemian Rhapsody te schrijven.
    Wel is het zo dat Queen een mix zochten tussen volgens mij Led Zeppelin en nog een.
    Persoonlijk vind ik geen vergelijking, dat het een mooi nummer is ben ik met jouw eens maar dat het een beetje op Boh Par lijkt nee daar ben ik het niet met jouw eens.
    Ik heb zelf nooit gehoord dat Freddie dit een masterpiece vondt maar ik kan ook niet alles weten dus of hij het wel of niet gezegd heb hou ik je nog te goed.
    Tot het album Sheer Heart Attack had Queen niet een echte sound en klonk het vrijwel als de meeste bands in de jaren 70, maar luister je naar The March Of The Black Queen dan kan je er ook een inspiratie in zien.

  4. Schitterende collectie heb je.

    Ik zoek voor een fanatieke Queenfan een rode mercuryphoenixtrust polsbandje met de tekst “Let me live”.

    Weet jij de weg om hier nog aan te komen?

    Hopelijk tot horens.

    Groetjes, John

Geef een reactie

